Natten till idag

Fredag. Det blir inte mycket bättre. Sitter här och gungar till Afasi o Filthy. Känns skönt. Ikväll ska jag spela brännboll. Det var verkligen inte igår. Haha.

Imorgon drar vi till Luleå. Final six. Ska bli kul och se. För er som inte vet.. Final six är sm-finaler i U18 o U20 (alltså sånna som är lika gamla eller 2 år äldre än oss). Yeah! Nice!

Hahahaha, kom och tänka på en sak nu. Vi hade bad i onsdags. Men det var nästan inga tjejer som skulle bada. Arvid frågade mig och Frida om vi skulle vara med och vi sa nej båda två. Då säger karln: "Men åh, det kommer ju inte vara några brudar på beachen. Jag som har köpt stekarbrillor på Dollar och skulle sitta på en stol som värsta badvakten!" Believe me, jag höll på att dö! Hahahahhaha.

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Arvid :D Vi ägde på brännbollen i kväll ;)

2009-04-24 @ 21:52:12
URL: http://lisasandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0