Nickel..

Är lite otaggad idag. HAHAHA! Gårdagen tog hårt på mig (y)! Nåja, vett nog gå he om.

Ligger i soffan och chillar med Nickelback<3. Ibland glömmer man så lätt bort vad man gått igenom med vissa människor. Men som alla som känner mig väl vet har jag och Chad Kroeger gått igenom en hel jävla del! Usch ändå, vad fin han är. Han, Erik Hassle och Kings of Leon-sångaren (vars namn jag inte vet. Och nej, Google är inte min vän nu), skulle alla kunna få bo hos mig. Alltså, MMMH. Hahaha. Känner mig som en liten fjortis idag, men what the hell!

"Can't believe I said I'd lay our love on the ground. But it doesn't matter cause I made it up, forgive me now!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0