Sjukhet

Ett stycke sjuk Malin. Det är fan inte nice alltså! När man är frisk vill man vara sjuk för att slippa stiga upp på morgnarna. Nu vill jag inget hellre än att vara frisk. Jag vill skutta runt på skolan och vara glad. Men nej, här ligger jag. Helt förlamad.

Allt började igår på idrotten då min kropp började ömma, halsen blev helt stickig och tjock. Huvudet gjorde fett ont. Det var konstigt, eftersom jag kände mig helt fräsch när jag vaknade 1 ½ timme innan.. Ann-Sofi var snäll och ställde in min körning eftersom hon "inte kände igen mig". Såsade igenom svenskan då jag bestämde mig för att gå hem. Pang, ner i sängen. Sovasovasova! Vaknade imorse och orkade inte gå upp. Visst, mår mycket bättre nu. men då är det iofs efter 2 alvedon och en bortsoven förmiddag. Har inte så mycket feber idag, däremot slemmig och hostig i halsen. Helt matt. Inte lika ont i kroppen. Så jag har hopp om en framtid! Kommer vara frisk i helgen, det ska vi nog se till!

All gammal rock i iPoden har gjort mig sällskap (när jag vart vaken). Åh. Ozzy, White Snakes, Beatles. Gah.

Nu ska jag visst återvända till sängen för fortsatt tillfriskning. Take care!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Mjo, men inget som jag inte har råd med ^^

ja vet :O:O därför känns de hemskt att inte fara... Men om ja inte far, så ska jag styra ihop nått för dig. Du och jag på en midda som jag bjuder på, de är de minsta ja kan göra iaf :)

2009-11-09 @ 00:23:33
URL: http://blomsterglad.blogg.se/
Postat av: Miriam

Jag är stark! Och vi ska ha kul!

2009-11-14 @ 11:57:41
URL: http://blomsterglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0