Åhhejochhå

Sådärja, en dag till överlevd :) Nej, så illa är det inte. Jag njuter så inåt bomben här borta. Läser och läser och läser. Boken är snart slut. Det känns stabilt på något sätt.

Ännu ett högskoleprov är avverkat. Eller ja, vi har försökt förstå vad vi gjorde för del på NOG och ska snart ta tag i ett till ORD. Känner jag måste i princip spika det här provet. Nejdå, det är ingen press på mig alls. Ingen alls.. Hela veckan ska jag plugga och plugga och plugga. Så det så. Inget roande här inte, näjnäj.

Ikväll kommer det bli en tidig kväll efter lite Så ska det låta. Tyckte jag hörde att det är lite tidig uppgång på gång imorgon för fiske. Det är fint det! Så man har något att göra. Måste sluta sova nu och göra nått vettigt så jag inte går ner mig helt och aldrig kommer tillbaka ;)

Jag älskar min familj<3!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack, men jag mår verkligen dåligt av att se på bilden.

2010-04-06 @ 17:26:08
URL: http://omjagkundedansa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker den bliden var fiiiin :) Du ser väldigt smal ut ;)

2010-04-07 @ 10:04:25
Postat av: Lisa

Ja det gör vi! :D



Eftersom att jag är så fruktansvärt snygg så är det väl självklart att alla bilder på mig är sygga? ;O

2010-04-28 @ 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0