Vilande människa

Idag har här varit lite dåligt väder. Trots det släpade vi oss ut på sjön för lite fiske. Nåväl, ingen större lycka där. Tur i spel, otur i kärlek. Ja, fiske räknas faktiskt som kärlek.

Har avverkat 2 delar av ett högskoleprovet också. Alltså ett gammalt som jag provat på för att kunna leverera nästa lördag! Ord-delen fick huur bra som helst med bara några få fel. Så det lär inte bli några större problem om jag får så lätta ord och om jag behåller lugnet och det logiska tänket. NOG-delen däremot. Det logiska tänker försvann totalt och jag missuppfattade nog hela grejen. Med 6 rätt av 22 blir man fan ingen civilingenjör. Imorgon fortsätter utmaningen. Haha. Det gör även läsandet. Hungerspelen. Mormor hade lånat den på biblioteket, så den måste läsas ut innan måndagmorgon. Räknat ut att jag måste snitta 70 sidor för att hinna. Haha. Tur att jag läst mina 70 för idag och nu kan chilla lite på den fronten.

Slötitt på Skellefteå-HV också. Med familjen. Det blir inte mycket bättre. Och ostkrokar. Imorgon ska jag göra något vettigt, om vädret tillåter vill säga. Annars kommer jag tillbringa morgondagen precis som jag tillbringat denna; i sängen, men slutna ögonlock, ljuv musik i öronen och ett täcke upp till hakan. Ja, min familj får stå ut med mig så, jag behöver vila. 

Nu ska jag återgå till att göra så lite som möjligt, detta är för ansträngande för en vilande människa. Kanske snåla till mig en massage. Mina vader are killing me. FFFUUUUUU! Tummen ner på vadproblem. På riktigt. Jag är less. Vill amputera. Men idag ska vi inte klaga :) 

"I fly like paper, get high like planes"
M.I.A - Paper planes 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, noll koll definierar verkligen mig. ett under att jag ens lyckats anmäla mig till högskoleprovet.

2010-04-01 @ 19:31:16
Postat av: Matilda

hungespelen är AWESOME!

2010-04-02 @ 18:44:12
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0