Vittjåkk

Vittjåkk idag. Packade med både bräda och skidor. Det gick fint. Lite för fint faktiskt. Hm. När kommer karman? Jag stålsätter mig..

Ikväll väntar boxning med Emma. Skönt, må jag säga. Även om jag känner mig lite för sliten. Hade tänkt försöka sova några minuter innan det. Dessutom måste jag packa en himla massa grejer som ska med till mormor. Kan inte riktigt beskriva i ord hur skönt det ska bli att komma iväg.. Vissa vet, andra inte. Onsdag till måndag. Sen lite jobb, backe, skoter och diverse godsaker på veckan. Högskoleprov 10 april, och efter det tänker jag styra upp en rejäl fest. Lokal, någon?

Några minuters sömn, sen kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför trodde jag att högskoleprovet skrevs den 17 april? :D

2010-04-01 @ 12:13:19
URL: http://omjagkundedansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0