guess what? I am not a robot!

Jag måste väl följa upp det där inlägget Amanda skrev i förra veckan, så ni får veta hur vi klarar oss..

Tentorna är över och det jublar vi över, såklart. Dessutom hoppas vi att vi klarade dom (vilket vi självfallet gjorde). Tentaröjet är också över. Och som vi röjde. Hehe. Matten med Stefan är över. Det känns hemskt att idag går vi till matten, också är Stefan inte där. Uschhhh. Det enda som hänger med är gratisprylarna vi fick (tog). Det klagar man inte på!

Även jag bjuder på en bild (vill vara som Amanda). Som sagt: vi röjde, och då måste man ta en mustaschbild, ellerhur?



Kommentarer
Postat av: Lars

Men vad är det jag ser på linnet? Inte har du väl spillt Malin?! ;)

2010-11-09 @ 19:45:38
Postat av: Malin

Ehhhh.... ehm... nejdå, inte det minsta. jag har inte målat på evigheter, så jag vet inte hur det där hamnade där. har bara spillt lite på överläppen. linnet är gammalt. men det går inte bort, och jag älskar det så.... ;)

2010-11-10 @ 11:30:21
Postat av: Lars

Okej, nice linne =) och jag måste även påstå att "mjölk-mustaschen" verkligen klär dig...eller ;)

2010-11-10 @ 12:58:09
Postat av: Malin

tusen tack :) hahahaha, ja, jag vet inte om det ;) haha. inget jag tänker satsa på iallafall, o speciellt inte en röd.

2010-11-11 @ 07:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0