Gästinlägg

Jag har fått den äran att skriva ett fint litet blogginlägg i den allsmäktiga Malins blogg. Full av självförtroende påbörjar jag denna uppgift!

Men hmm. Hur?... Vi kör så här; följade ord/saker ska dyka upp i detta inlägg:

-Tentaplugg
-Kanelbullar
-Gratisprylar
-Stefan
-Mulle Meck

Studerar man på LTU i höst kan man knappast ha undgått att vi är mitt uppe i läsårets första tentaperiod. För Malin, Linda och mig är det den allra första. Lite nervöst är det kan jag väl medge! Därför sitter vi tillsammans med väldigt många av studenterna på hyllan, och tentapluggar. Och SOM vi pluggar. Finns ingen hejd på oss! Förutom när det råkar vara öppet hus för nyfikna gymnasister, och en massa gratisprylar delas ut. Ujujuj. Student+gratis=kärlek!

Observera här att jag menar "kärlek-fakultet", och inte "kärlek-utropstecken". STOOOR skillnad. "Kärlek-fakultet" betyder nämligen KÄRLEK gånger KÄRLEK gånger KÄRLEK gånger KÄRLEK gånger...gånger KÄRLEK. Fatta hur mycket kärlek?

Fakultet. Det har Stefan lärt oss. Kära, fina, äälskade Stefan. Utan honom, utan hans skånska, hans höga, skära, gälla röst, vad skulle vi ta oss till?? "Vissa talibaner vill kanske ha en parentes här, men det skiter vi i" -Stefan (typ föreläsning 13 eller nåt). Vad finns där inte att älska? Kanske man skulle ta och bjuda honom på en kanelbulle någon gång. Man får ju ändå gå och hämta gratis av LULEÅ co nere i ljusgården idag.

Hallå förresten! VAR ÄR MULLE MECK?? Jag vill se Mulle Meck! Var är han? Ni (Malin och Linda) sa att han skulle vara här på hyllan idag! Än så länge har jag inte sett skymten av honom. Och jag ska snart åka hem...

Jaja. Enligt steg 1 och steg 2 tillsammans med induktionsaxiomet har vi nu visat att detta inlägg innehåller alla ord som det skulle, alltså är inlägget sant!

Avslutar med den här bilden. Alltså kolla på den. Blir man inte lycklig av den? Och det är med dessa två som jag får umgås med varje dag!:D

Klapp på stjärten! /Amanda


Kommentarer
Postat av: Malin

Kärlek! (fakultet). Rakt igenom själen. WOHO! 5 år, det känns inte så hemskt när man har Stefan, Mulle Meck, kanelbullar och en massa gratisprylar. Men framförallt känns det inte så hemskt när man har er<3 (hjärta, inte "mindre än 3") Hehe! PUUUSSSS

2010-10-27 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0